Jak vytvořit komerčně úspěšný web

Pokud si chcete navrhnout webové stránky sami, měli byste se zaměřit na to, aby měl web dostatečnou návštěvnost a zaujal zákazníky. Je zřejmé, že webové stránky se budou lišit podle toho, v jakém oboru podnikáte. Podle tohoto oboru je poté dobré zjistit, jaká jsou nejčastější slova, které lidé zadávají při vyhledávání firem ve vašem oboru. Tato slova je poté dobré zahrnout do obsahu webové stránky. Zákazníci by také měli na vašem webu snadno najít to, co hledají. Pokud budou nuceni procházet kvůli informaci celý web, několik záložek a velké množství textu, váš web nakonec opustí bez jakékoliv odezvy a informace budou hledat jinde. Pokud máte na webu velké množství informací, které se nedají nebo je nechcete omezit, umístěte na svůj web vyhledávač, pomocí kterého návštěvník najde to, co hledá.
 
Ikony webových aplikací
Důležitá je také grafická stránka webu. Ta by měla zaujmout, neměla by tedy být úplně obyčejná, ale na druhou stranu by neměla působit lacině. Grafická stránka se samozřejmě také bude lišit podle oboru, ve kterém podnikáte. Grafický vzhled ale přichází na řadu až po vytvoření obsahové stránky webu. Také můžete přenechat tento krok na odborném grafikovi, který vám poradí a vymyslí grafiku tak, aby zaujala návštěvníky vašeho webu.
 Znázorněná webová síť
A jak vlastně zhodnotit, zda je web úspěšný nebo ne? K tomu, abyste toto mohli hodnotit, si musíte stanovit vytyčené cíle, které budou snadno měřitelné a bude tedy možné po nějakém čase vyhodnotit, zda těchto cílů bylo dosaženo či nikoliv. Není tedy vhodné jako cíl stanovit např. následující: “Budu mít vysokou návštěvnost svých webových stránek”. Co je vysoká návštěvnost? Pro někoho je hodně návštěvníků např. deset, někdo potřebuje návštěvníků tisíc. Váš cíl by tedy měl obsahovat konkrétní číslo a termín, do kdy má být splněn, např.: “Do měsíce budu mít návštěvnost svého webu 1000 shlédnutí.”

Posted in Web

Comments are closed.