Snažíte se a přesto nehubnete? Někde děláte zásadní chybu! 

Zhubnout a už znovu nepřibrat? Tak to by asi chtěl každý z nás. Ne každému se to ovšem podaří. Hlídáte se, a přesto přibíráte? Někde děláte chybu. 

Snažíte se a přesto nehubnete? Někde děláte zásadní chybu! 

Tohle je problém mnoha lidí. I když se rozhodneme, že se sebou něco uděláme, začneme cvičit a hlídat si, co jíme, kila dolů nejdou a to dokáže psychiku nepěkně potrápit. Důležité je odhalit, v čem je zakopaný pes a všechny chyby je nutné odstranit. Není podstatné, jak moc cvičíte nebo, zda si hlídáte počet přijatých kalorií za den. Pro začátek si ujasněme, co je vlastně při shazování přebytečných kilogramů nejdůležitější. Není to o cvičení, spíše je to o tom, co jíme a jak pravidelně jíme. Vaše představy o tom, co je správně se ale od reality mohou zásadně lišit.

pexels-photo-2865987

Jdeme na to!

Přepočítali jste si své BMI, vyšlo vám znepokojující číslo nebo se prostě ve svém těle necítíte dobře a chtěli byste to změnit? To je dobře, změnu můžeme chtít kdykoliv a pustit se do ní můžeme také okamžitě, ovšem je nutné jít si za svým cílem, nedávat si ovšem přehnané cíle a hlavně je potřeba jít na to chytře. Určitě nikdy nepočítejte příjem kalorií jako takový. Tohle je zásadní chyba při hubnutí u většiny z nás. Protože nikdo z nás si nedokáže úplně přesně vypočítat, kolik kalorií tělo za den spálí, tím pádem je velmi nepřesné určení, kolik toho vlastně můžeme sníst. Můžeme si tak ve výsledku spíše uškodit a zcela si rozhodit metabolismus. A taková chyba se jen těžko napravuje.

pexels-photo-1640777

O kaloriích to není

Hubnutí totiž není jen o počítání kalorií. Jde o poměrně složitý proces, který ovlivňuje řada dalších faktorů. Záleží například i na tom, jak funguje vaše střevní mikroflóra, která může být po letech hodování, užívání léků a antibiotik neskutečně rozházená. Nikdy není od věci, požádat o radu odborníka, pokud se přeci jen do hubnutí pouštíte sami, věřte, že to bude běh na dlouho trať a výsledky nemůžete očekávat okamžitě. Stravu si upravte tak, abyste denně do sebe dostali všechno podstatné. Bílkoviny, vlákninu, ale i vitamíny a minerály. 

Obecně se dá říct, že strava musí být co nejvíce vyvážená a hlavně musí být podávána pravidelně. Místo kalorií si tak přečtěte složení jednotlivých potravin a naučte se v tom správně orientovat. Pohyb je už jen doplněk, který vám pomůže postavu vytvarovat. 

 

Posted in <a href="https://www.upmas.cz/category/business/" rel="category tag">Business</a>